POKUPI usluga


Pokupi je usluga Konzuma koja omogućava online naručivanje namirnica te samostalno preuzimanje u terminu koji Vam najviše odgovara. Sve što trebate napraviti za korištenje Pokupi usluge je prilikom narudžbe na www.konzum.hr odabrati Pokupi kao način preuzimanja, odabrati lokaciju preuzimanja i izabrati termin.

Narudžbu preuzimate osobno na INFO pultu odabrane lokacije gdje Vas čeka djelatnik Konzuma s Vašim namirnicama. Uslugu je moguće koristiti na području Zagreba, Splita, Rijeke, Osijeka i Zadra.

Narudžbe za koje je odabrana Pokupi usluga mogu se preuzeti na lokaciji odabranoj prilikom kreiranja narudžbe svaki radni dan i subotom u radnom vremenu Konzum prodavaonice u kojoj se preuzima narudžba. Ako postoji slobodan termin, sve narudžbe koje pristignu za uslugu Pokupi do 05:00 sati mogu se preuzeti isti dan od 09:00 sati, dok se narudžbe pristigle do 13:00 sati mogu preuzeti isti dan od 16:00 sati.

Kako biste mogli preuzeti svoju Pokupi narudžbu potrebno je znati ime i prezime osobe na koju glasi narudžba i broj narudžbe ili kao identifikaciju koristite PDF dokument koji Vam šaljemo na e-mail adresu nakon kreiranja narudžbe.

Minimalna vrijednost naručenih proizvoda za Pokupi je 30,00 € (226,00 kn). Usluga se dodatno ne naplaćuje kao ni kutije u kojima su složene naručene namirnice. Jedino što plaćate su proizvodi koje ste naručili.

Narudžbe koje se preuzimaju putem Pokupi usluge moguće je platiti isključivo online kreditnim ili debitnim karticama. Nije moguće plaćanje gotovinom ili karticama prilikom preuzimanja.

Dođite do odabrane lokacije za preuzimanje narudžbe u vrijeme koje ste odabrali. Prilikom dolaska prijavite se na već unaprijed označenom mjestu info pulta prodavaonice za preuzimanje narudžbi putem Pokupi usluge. Pričekajte trenutak i djelatnici će vam donijeti namirnice.

Kako bismo mogli osigurati skladištenje Vaših namirnica u pravim uvjetima molimo Vas da se što prije javite našem pozivnom centru na besplatni broj 0800 400 000 te dogovorite drugi termin.

Ukoliko ćete prilikom preuzimanja narudžbe posjedovati povratnu ambalažu (staklene boce, nosiljke) tada je potrebno u polju napomene za vozača upisati informaciju da imate povratnu ambalažu, kako bismo Vam mogli izvršiti povrat novca za naplaćenu povratnu ambalažu.