Čak 5 nagrada za Konzum na Danima komunikacija
MIXX Award za najbolju digitalnu kampanju u Hrvatskoj, Brončani Effie za engaged community te čak tri nagrade IdejaX - jedna Zlatna i dvije Srebrne
Na ovogodišnjim Danima komunikacija, trodnevnom nacionalnom festivalu koji već niz godina okuplja i nagrađuje najbolje svjetske i domaće marketinške stručnjake u organizaciji HURA-e, vodeće strukovne udruge u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj, čak tri Konzumova projekta nagrađena su s ukupno pet prestižnih marketinških nagrada.
MIXX AWARD
🏆 BEST IN SHOW POWERED BY GOOGLE 🏆
Najbolja digitalna kampanja u Hrvatskoj - Poziv Djeda Božićnjaka
EFFIE
🥉 BRONCA za Poziv Djeda Božićnjaka, Engaged community
IDEJAX
🥇 ZLATO za Najljepši Božić je kad smo zajedno, skupina Best of Ad-Making
🥈 SREBRO za Najljepši Božić je kad smo zajedno, skupina Best on Market
🥈 SREBRO za Jedna manje, skupina Best of Ad-Making
Na Effie Awards Croatia 2022, natjecanju koje vrednuje efikasnost tržišnih komunikacija, projekt “Poziv Djeda Božićnjaka” osvojio je Brončanu Effie nagradu u kategoriji Engaged Community. “Poziv Djeda Božićnjaka” je digitalna aktivacija putem koje je Konzum tijekom blagdanskog razdoblja ušao u gotovo pola milijuna domova diljem Hrvatske te razveselio djecu i njihove roditelje u božićnom razdoblju. Ovi rezultati, ali i pokazana kreativnost te strategija i izvedba, bili su i više nego dovoljni argumenti da žiri sastavljen od renomiranih marketinških stručnjaka dodijeli nagradu za marketinšku učinkovitost upravo ovom projektu.
Na MIXX Awards Croatia 2022, natjecanju koje vrednuje najbolje digitalne kampanje, isti projekt osvojio je glavnu nagradu te je proglašen najboljom digitalnom kampanjom u Hrvatskoj - Best in Show powered by Google.
Na IdejiX, natjecanju koje vrednuje najbolje originalne ideje i projekte koji pomiču granice kreativnosti, Konzum je osvojio još tri nagrade.
TV spot “Najljepši Božić je kad smo zajedno” osvojio je Zlatnu IdejuX u skupini Best of Ad-Making i Srebrnu IdejuX u skupini Best on Market.
Skupinu Best on Market žirirali su najbolji kreativni direktori iz industrije, a Konzumov spot oduševio ih je prije svega kreativnom idejom, ali i izvedbom. Žiri skupine Best of Ad-Making sastavljen je od renomiranih filmskih djelatnika, producenata i dizajnera, a Konzumovom TV spotu dodijelio je nagradu zbog osobito umješne i kreativne produkcije.
Isti žiri dodijelio je i Srebrnu IdejuX TV spotu “Jedna manje”, također zbog sjajne izvedbe i prenošenja kreativne ideje u medij filma.
Konzum posljednih godina ima dosta uspjeha na oglašavačkim festivalima u zemlji i regiji.
Kampanja “Najbolje iz Hrvatske” na Balcannessu 2020 uvrštena je među 25 najboljih kampanja u regiji, a ista kampanja iduće je godine osvojila IdejuX.
Ipak ovogodišnjih čak pet nagrada na tri različita natjecanja, s tri različita projekta pred različitim žirijima, predstavljaju veliki korak naprijed ne samo za Konzum, već i za cijelu kategoriju maloprodaje. Kroz ove hvalevrijedne projekte i osvojena priznanja, Konzum je pokazao da nije lider samo u tržišnom udjelu, već i da predvodi maloprodaju na poljima kreativnosti, izvedbe i učinkovitosti marketinških komunikacija.
“Izuzetno smo zadovoljni suradnjom s Konzumom koja je ove godine rezultirala rekordnim brojem osvojenih nagrada. Konzum zaista strateški promišlja retail, nastoji i uspijeva uvijek biti korak pa i dva ispred trendova, ali i konkurencije. Suradnja s klijentom koji tako razmišlja za ZOO agenciju znači da imamo priliku surađivati na zaista vrijednim projektima, a posebno smo ponosni na suradnju na projektima koji imaju komponentu korporativne odgovornosti i koji zaista mijenjaju svijet u kojem živimo”, izjavio je Marin Ostojić, kreativni direktor ZOO agencije.
“Suradnja sa ZOO agencijom od početka je bila izuzetno uspješna i van svijeta marketinških nagrada. Naša prva zajednička kampanja “Najbolje iz Hrvatske” na kreativan je način prikazala suradnju Konzuma i malih domaćih dobavljača koja je u srcu Konzumovih vrijednosti. Uz vrlo uspješne loyalty kampanje za Zumiće i Morsovce, posebno smo ponosni na tri projekta koji su na Danima komunikacija osvojili nagrade. Aktivirati gotovo pola milijuna kupaca, a upravo to smo učinili s Pozivom Djeda Božićnjaka, mogu samo izuzetne kampanje. Kampanja “Najljepši Božić je kad smo zajedno” bila je pravi božićni hit kroz koji smo uspjeli vjerno preslikati tipično hrvatski način proslave Božića kojeg je i Konzum neizostavan dio. I na kraju, kampanjom “Jedna manje” uspjeli smo utjecati na svijest kupaca vezanu uz korištenje jednokratnih plastičnih vrećica. S obzirom na uspjeh ove kampanje i na društvenu odgovornost koja je utkana u Konzumov DNA, mogu najaviti da ćemo i u budućnosti komunicirati društveno odgovorno.", dodala je Dunja Delić, direktorica marketinga Konzuma.
Sve spomenute kampanje Konzum je realizirao u suradnji sa ZOO agencijom s kojom surađuje već treću godinu za redom.
Dugogodišnja suradnja i partnerski odnos Konzuma i ZOO agencije ove su godine rezultirali lijepim nagradama koje će sigurno biti sjajan poticaj za buduće uspjehe.