„Budi hrabar, budi zdrav“: Ožujsko pivo predstavilo kampanju za borbu protiv raka prostate
Kroz motivirajuću pjesmu i Žujin specifičan smisao za humor, nova društveno odgovorna inicijativa poziva sve muškarce da skupe hrabrost i odvaže se na urološki pregled, a Žuja će u sklopu kampanje, u suradnji s Croatia poliklinikom, osigurati besplatne preglede za muškarce u dobi iznad 50 godina iz cijele Hrvatske
Omiljeno hrvatsko pivo, Ožujsko, lansiralo je novi društveno odgovoran projekt „Budi hrabar, budi zdrav“ - kampanju za poticanje redovitih zdravstvenih pregleda i ranog otkrivanja raka prostate, najčešćeg oblika karcinoma kod muškaraca u Hrvatskoj. U zadnjih nekoliko godina, rak prostate je treći uzrok smrti od raka kod muškaraca, a prema posljednjim podacima, godišnje od njega oboli oko 2800 građana, umre ih oko 800, a još ih je gotovo 600 svake godine neotkriveno, što značajno povećava smrtnost od ove bolesti.
Rak prostate se zbog izostanka simptoma teško otkriva u ranoj fazi, no ključno ga je upravo tada dijagnosticirati, jer rana detekcija, tvrde stručnjaci, znači i 100 postotnu uspješnost liječenja.
„Rak prostate je nužno otkriti u što ranijem stadiju kako bi terapija bila učinkovita i zato je važno podići razinu svijesti muškaraca, posebice onih starijih od 50 godina, o redovitim odlascima na preventivne preglede i ako ova kampanja spasi i jedan život, vrijedna je svog uloženog truda. Petogodišnje preživljenje od te vrste raka je, prema zadnjim dostupnim podacima u Hrvatskoj, više od 82 posto, što znači da će od stotinu muškaraca kojima se dijagnosticira rak prostate, za pet godina biti živo njih 82. Radi se o mjeri koja se uobičajeno koristi za usporedbu među različitim karcinomima“, kazao je prof.dr.sc. Igor Tomašković, specijalist urologije na KBC-u Sestre milosrdnice, prilikom predstavljanja kampanje.
Kampanju prati i prigodan TV spot s legendarnim glumačkim trojcem Goranom Bogdanom, Goranom Navojcem i Reneom Bitorajcem u glavnim ulogama. Kroz motivirajući tekst i glazbu, ali i humor karakterističan za Žujine kampanje, spot poziva sve muškarce da skupe hrabrost, odvoje vrijeme za sebe i odvaže se na pregled kod urologa.
Imajući na umu važnost preventivnih pregleda, Ožujsko u suradnji s Croatia poliklinikom u novoj kampanji „Budi hrabar, budi zdrav“ osigurava besplatne preglede za muškarce starije od 50 godina, a ako u obitelji imaju povijest raka prostate, pregled se savjetuje i muškarcima u dobi od 45 godina. Prijave za besplatan pregled dostupne su na web stranici budihrabar.com. Osim toga, Žuja će ove godine uručiti i donaciju Klinici za urologiju KBC-a Sestre milosrdnice u Zagrebu.