Prodajom Rajčice Rajke prikupljeno je više od 200.000 kuna za borbu protiv međuvršnjačkog nasilja
Sredstva prikupljena prodajom namijenjena su Udruzi roditelja „Korak po korak“ za otvorenje savjetovališta za roditelje i djecu žrtve bullyinga
Rasprodana je cjelokupna količina plišane Rajčice Rajke, pridružene članice Zdravoljubaca koja ne može pravilno izgovoriti slovo r te je u Konzum stigla s ciljem osvješćivanja javnosti o problemu međuvršnjačkog nasilja. Time je ostvaren cilj humanitarne akcije koju je Konzum pokrenuo u suradnji s Udrugom roditelja „Korak po korak“, a prikupljen iznos od 204.580 kuna bit će doniran Udruzi za pokretanje savjetovališta za roditelje i djecu pod nazivom #BullyFreeZona.
„Zahvalni smo našim kupcima što su se u velikom broju rado odazvali aktivaciji humanitarnog karaktera te smo izuzetno ponosni što smo u kratkom vremenu rasprodali sve raspoložive količine Rajčice Rajke. Zajedničkom inicijativom s Udrugom roditelja 'Korak po korak' pružit ćemo podršku djeci koja su zbog svoje različitosti žrtve bullyinga te vjerujemo da ćemo time dati značajan doprinos razvoju tolerantnog društva bez nasilja“, izjavila je Dunja Delić, direktorica Sektora marketinga u Konzumu.
„Što reći nego – hvala svim kupcima koji nisu odoljeli šarmu Rajčice Rajke te Konzumu koji je u nama prepoznao partnera i odlučio podržati naš rad usmjeren na dobrobit djece i roditelja. Međuvršnjačko nasilje rašireno je među djecom bilo koje dobi, a otvaranjem ovog centra osnažit ćemo roditelje i djecu u prepoznavanju, sprečavanju i suočavanju s bullyingom koji jačanjem novih tehnologija postaje sve veći problem u društvu“, izjavila je Silvija Stanić, izvršna direktorica Udruge roditelja „Korak po korak“.
Centar #BullyFreeZona obuhvatit će radionice za roditelje s ciljem osnaživanja za odgovorno roditeljstvo, nenasilan odgoj te prepoznavanje situacija u kojima je smanjena sigurnost djece. Uz to, stručnjaci psiholozi održat će i radionice za djecu s ciljem prevencije i prepoznavanja vršnjačkog nasilja, poticanja nenasilne komunikacije, asertivnosti i jačanja samopouzdanja. U Centru će biti omogućena i individualna psihološka savjetovanja za roditelje i djecu vezano uz sigurnost i dobrobit djece, pozitivno roditeljstvo, prepoznavanje znakova zlostavljanja djece te postupanje u slučajevima vršnjačkog nasilja.
Rajčica Rajka članica je skupine Zdravoljubaca, plišanih likova u obliku voća i povrća koji su dio popularnog Konzumovog programa vjernosti usmjerenog na podizanje svijesti o važnosti redovite konzumacije voća i povrća među djecom i mladima, ali i odraslima. Limun Šimun, Bundeva Blaženka, Šljiva Štefica, Karfiol Karlo, Lubenica Luce, Ananas Ante i Celer Cvjetko dolaze uz pjesmu s naglascima karakterističnima za različite krajeve Hrvatske, noseći sa sobom vrijedne vitamine, minerale, vlakna i druge sastojke važne za zdravlje i svakodnevne funkcije organizma. U okviru programa vjernosti kupci će u svim Konzumovim prodavaonicama do 30. listopada za svakih potrošenih 50 kuna dobiti po jednu naljepnicu. Potom će do 10. studenog, uz 20 sakupljenih naljepnica, omiljenu plišanu igračku moći kupiti po cijeni od 50 kuna, a uz 40 sakupljenih naljepnica po cijeni od samo 10 kuna. Naljepnice se mogu sakupljati i digitalno putem aplikacije za pametne telefone, a svaki će tjedan kupnja jedne vrste voća i povrća, ali i drugih proizvoda iz Konzumovog asortimana, donositi dodatne naljepnice.
Više informacija o ovogodišnjem programu vjernosti i sve novosti o Rajčici Rajki i ostalim Zdravoljupcima pogledajte ovdje.